اینورتر چیست بهینه سرویس

تکنولوژی اینورتر کولرهای گازی چیست؟

تکنولوژی اینورتر DC (یا موتور تحریک مستقل) درکولر گازی پیشرفته ترین تکنولوژی در زمینه ی موتور های الکتریکی کمپرسورهاست. از اینورتر برای کنترل سرعت موتورکمپرسور به منظور تنظیم دائمی دما استفاده می گردد.
دستگاه های اینورتر DC یک درایو فرکانس متغیر دارند که از یک اینورتر الکتریکی قابل تنظیم برای کنترل سرعت موتور الکتریکی تشکیل می شود، به عبارت دیگر یک کمپرسور و خروجی سرما و گرما. این درایو، جریان ورودی AC را به DC و سپس از طریق مدولاسیون در یک اینورتر الکتریکی، جریانی با فرکانس مورد نظر تولید می کند.
یک میکرو کنترولر دمای محیط را سنجیده و بر اساس آن سرعت کمپرسور را تنظیم می نماید. در مقایسه با کولرهای قدیمی تر، سیستم اینورتر کولرهای جدید کارایی بالاتری داشته و با حذف نوسانات شدید قطع و وصل برق به کمپرسور، میزان مصرف انرژی را کاهش و عمر قطعات دستگاه را افزایش می دهد و یکی از تاثیر گذارترین نکات در قیمت کولر گازی میباشد.
اینورتر های AC نیز کم صدا تر شده و علیرغم قیمت بالاتر شان نسبت به کولرهای سرعت ثابت، به دلیل کاهش مصرف انرژی و خرابی کمتر مقرون به صرفه تر هستند و بسته به میزان مصرف، هزینه ی پرداختی اولیه در حدود دو سال بعد از زمان خرید جبران خواهد شد.
بهینه سرویس 



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها