درباره کارخانه توشیبا ژاپن بیشتر بدانیم

درباره توشیبا

اين شرکت با بيش از 3 ميليارد دلار صرف هزينه در امور تحقيقاتي، همچنين تعهد به رعايت دقيق استانداردهاي محيط زيست و با تکيه بر شعار (Leading Innovation) به مشتريان خود کمک مي کند تا از طريق نوآوري هوشمندانه که منحصر به اين شرکت است به اهداف تجاري خود به بهترين شکل ممکن دست يافته و پاسخگوي نيازهاي مشتريان خود باشد. 

 

 

toshiba

شرکت توشيبا بعنوان برترين شرکت در زمينه ماشينهاي اداري ( کپي، فکس و ويدئو / ديتا پروژکتور ) توسط موسسه BTA در سال 2002 معرفي شده است.
 توشيبا از زمان تاسيس تاکنون به عنوان يک رهبر جهاني در زمينه ساخت و بازاريابي محصولات پيشرفته برقي و الکترونيکي شناخته شده است که اين گسترش در زمينه تجهيزات و سيستمهاي اطلاعاتي و ارتباطي، راهکارها و خدمات مبتني بر اينترنت، قطعات و مواد الکترونيکي براي سيستمهاي برقي، صنعتي و لوازم منزل صورت گرفته است. توشيبا با افتخار به نوآوريها و دستاوردهاي تکنولوژيک خود همچنان به گسترش حضورش در سطح جهان ادامه مي دهد. اين توسعه همه جانبه، پيوسته در تکامل محصولات توشيبا به منظور برآوردن نيازهاي رو به افزايش مشتريان صورت مي گيرد.توشيبا در طول 130 سال فعاليت تجاري، بطور مدام به منابع قطعي خود از نظر تعالي خدمات، مهارتها و اطلاعات افزوده تا به اعتبار و شهرت در جهت نوآوري و جلب اعتماد مشتريانش دست يابد. اين شرکت تا کنون جوايز معتبر بسياري را کسب کرده که از آنجمله حايزه “اولين شريک فروشنده” و “بهترين سازنده سال” را مي تون نام برد. در سال 2002 – 2001 ميلادي نيز جايزه فناوري تجاري – BTA براي ششمين بار به اين شرکت اعطا شد. 

 يک انتخاب اطمينان بخش
توشيبا با استفاده از حضور جهاني خود، زير بناي پيچيده پرژوهش و توسعه، همچنين تعهد به رعايت دقيق استانداردهاي محيط زيست، به مشتريان خود کمک مي کند تا از طريق نوآوري هوشمندانه که منحصر به اين شرکت است به اهداف تجاري خود به بهترين شکل ممکن دست يابد.

 يک رهبر جهاني در زمينه راهکارهاي تجاري 
توشيبا در عرصه رقابتهاي شديد جهاني متعهد است با فراهم آوردن تکنولوژي هاي پيشرفته براي شرکت هاي چند مليتي زمينه را براي حفظ جايگاه برتر آنها فراهم سازد. توشيبا به عنوان يک ابداع کننده در زمينه ساخت تجهيزات اداري به مدت بيش از يک قرن، با بهره گيري از شبکه گسترده نمايندگان و دفاتر محلي در سراسر جهان اين اطمينان را بوجود مي آورد که پرسنل ماهر اين شرکت پيوسته در دسترس شما قرار گيرد. چنانچه به تجهيزات اداري و خدمات آن نياز داريد، راه حل تجاري و جهاني توشيبا تنها پاسخ موجود خواهد بود.



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها