نکاتی که قبل از خرید کولر باید دقت کنیم

تابستان در راه است و گرمای هوا هر روز بیش از پیش می شود. از دیرباز ما ایرانی ها به کولر آبی علاقه وافری داشته و پشت بام های خود را با این جعبه های غول آسا به تزیین در می آوردیم. اما مدتی می شود که کولر های گازی خود را به عنوان جایگزینی مطلبو معرفی کرده اند و قصد دارند تا بازار را از چنگ آبی ها در آورند.

هنگامی که کولر آبی تا آخرین درجه روشن است و عرق از روی پیشانی شما به پایین چکه می کند، دقیقا همان لحظه ای است که ذهن شما نقشه خرید یک کولر گازی را در سر می پروراند تا شاید از این طریق دمای مطلوب تری را بر خانه حکم فرما کند.

تکنولوژی کولر های گازی در طول سالیان اخیر دستخوش تغییر شده و هر یک از آن ها با دارا بودن قابلیت های مختلف، امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

بهینه سرویس برای اینکه شما را بیشتر با امکانات کولر های گازی آشنا کند، با مطالعه این مطلب در نهایت می توانید متوجه شوید که هنگام خرید باید به چه گزینه هایی دقت نمایید تا سرانجام تابستان خنک تری را پشت سر گذارید.

نکاتی که در هنگام خرید کولر باید به آن توجه داشت:

ظرفیت کولر گازی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید کولر گازی به آن توجه داشت، توجه به اندازه محیطی است که قرار است کولر در آن نصب شود. در واقع باید بزرگی فضا، تعداد نفرات و تعداد دستگاه‌هایی که هنگام کار کردن از خود گرما تولید می‌کنند را در نظر گرفت و با توجه به آنها، مناسب‌ترین ظرفیت دستگاه را انتخاب کرد. چرا که با انتخاب کولر با ظرفیت پایین‌تر، سرمایش مورد نظر توسط دستگاه تأمین نمی‌شود. از طرف دیگر با انتخاب دستگاه قوی‌تر فضا خیلی زود به دمای مورد نظر می‌رسد و کمپرسور دستگاه دائما روشن و خاموش می‌شود. به این ترتیب از طول عمر کمپرسور کاسته می‌شود. به همین منظور باید متناسب با فضا نسبت به خرید بهترین گزینه اقدام کرد. در صورت نیاز بهتر است با کارشناسان فنی این حوزه مشورت شود.

 

قابلیت تصفیه هوا

بیشتر کولرهای گازی امروزه نقش یک سیستم تهویه مطبوع را نیز دارند و علاوه بر ایجاد سرمایش و گرمایش، فضایی پاکیزه و مطبوع نیز فراهم می‌کنند. کولرهای گازی ایرفل با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، این امکان را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کنند که علاوه بر خنک کردن محیط، از هوای سالم و پاکیزه نیز لذت ببرند. سیستم‌های تصفیه هوا، گرد و غبار، ویروس‌ها و باکتری‌ها از جمله ویروس آنفولانزای نوع A موجود در هوا را از بین می‌برند. سیستم منحصر به‌فرد تصفیه هوا و فیلتر کاتالیزور تمام ذرات مضر موجود در هوا از جمله باکتری‌هایی که در فیلترهای معمولی باقی می‌مانند را از بین می‌برد و آنها را تبدیل به ذرات بخار آب می‌کند. همچنین فیلتر دیگری به نام Zero در کولرهای ایرفل وجود دارد که ذرات گرد و خاک موجود در هوا را باردار می‌کند و سپس ذرات با بار مثبت را مانند یک آهنربای قوی جذب می‌کند



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها